Kratki osvrt na promociju knjige 'Fratri bosanski u stripu - na svoj račun, na svoj način' na CRŠ-u

Evo, završila je promocija knjige 'Fratri bosanski u stripu - na svoj račun, na svoj način' u Zagrebu. Govornici su bili redom: moja malenkost, g. Vladimir Šagadin (autor pogovora), zatim g. Ivan Markešić (autor uvodnog teksta), i fra Tomislav Brković (autor scenarija).
Time je ujedno zatvoreno poglavlje fratarskih stripova, u vidu da se promocija dalje nastavlja bez mene. Sljedeća promocija je dogovorena za Festival Stripiti u Sarajevu 2. do 5. srpnja.
Glede promocije u Zagrebu, to je bilo zanimljivo iskustvo samim time jer se održavala u Gradskoj vijećnici.
Bio prisutan solidan broj ljudi. Omanji dio istih je pripadao svijetu stripa, jer se paralelno odvijalo otvorenje CRŠ festivala i izložbe u Đamiji, uz još jednu paralelnu promociju. Tako da, oni koji su došli u vijećnicu su se zaista potrudili pod svaku cijenu podržati ovaj projekt!
No, to su učinili i svi oni koji su doslovno razgrabili knjigu fratarsku čim sam ju drugi dan donio na štand CRŠ-a. Nije bila dovoljna ni druga tura knjiga kad sam ju naknadno dovlačio od kuće, jer se i to rasprodalo. To će reći da je ovaj projekt uspješan i da postoje ljudi koji su u svemu ovome prepoznali nešto interesantno, nešto nastalo iz mnogo truda, rada i šale.

Evo nekoliko fotki s interesantnog gostovanja mene i gvardijana na emisiji Hrvatska uživo neposredno prije promocije knjige.


 Fotografija s ekipom koja je nastupila u sklopu priloga neposredno prije nas. Inicijativa 'Pomozimo djeci s invaliditetom', voditeljica Maja Sever, fra Brković i ja.

 Naš 'neumorni ramljak' Božo, idejni začetnik fratarskog stripa i posrednik između mene i gvardjana, pažljivo (i pomalo zabrinuto) bodri emisiju, pokušavajući pronaći grešku u našim izjavama :)

Evo ponešto fotografija i iz same vjećnice.

Knjiga 'Fratri bosanski u stripu - na svoj račun, na svoj način' naišla je na velike simpatije kolekcionara stripa na CRŠ-u i svi stripovi su se rasprodali.
Slijedeća tura knjiga se može očekivati uskoro u strip knjižarama u Zagrebu, a nadam se potom i u drugim gradovima!
Hvala svima koji su na ovaj ili onaj način podržali projekt!

Primjedbe

Popularni postovi